my advertise

THE BLOG OWNER

THE BLOG OWNER
“Kindness is a language which the deaf can hear and the and the blind can see”

MY Frenz / MY Sahabat

18 December 2011

Othman IDris n FamiLy From Muar iN D HoUse

Othman Idris sahabat lama di Sandakan...Dulu sama-sama mengajar di SMK Sandakan... Dulu Di Sandakan dan berpindah ke Muar Johor sejak 17 atau 18 tahun yang lalu. Tak pernah bertemu sejak itu...tapi melalui panggilan talifon dan melalui media rangkaian sosial FB biasa le... 
Anaknya yang ke 4 nak masuk ke Politeknik Tanjung Malim maka disinilah berlaku ziarah keluarga ini pada aku pada 17hb Disember 2011


    

 
Isteri aku bersama Pn Salwa isteri Othman tika                       Isteri, dan anak-anak othman....
baru sampai di rumah aku di Slim River nie...

Othman dan anak2...semuanya datang kecuali   yang sulung dan yang ke 5...Itu pun jk tak silap aku 
     Othman IDris n FamiLy From Muar 
 A friendships is always genuine in gaining silatullrahim from Allah s.w.t 
Aku mengucapkan kesyukuran pada Allah s.w.t kerana sentiasa memberi kelebihan pada aku untuk terus bersilatulrahim antara sahabat dan saudara-saudara seagama dengan aku, Alhamdullilah... 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...