my advertise

THE BLOG OWNER

THE BLOG OWNER
“Kindness is a language which the deaf can hear and the and the blind can see”

MY Frenz / MY Sahabat

30 September 2012

Jemputan Ketua Pembangkang pada Perdana Menteri


Aku terpegun dengan jemputan Ketua Pembangkang pada PM untuk datang mendengar ucapan ulasan belanjawan pada hari Isnin 1hb Oktober nie.....Alasan Ketua pembangkang ialah kerana dia sendiri datang ke Parlimen mendengar pembentangan bajet 2013 oleh Menteri Kewangan @ PM...Betul ke?
Ini ape cerite pulak? - Lihat Twitt dibawah:
Aku tak tau le betul atau tipu  twitt nie bak kate orang superimposed kerana nak inaya Ketua Pembangkang. Tapi yang confirm aku perolehi dari blog seorang rakan yang aku followed...dan aku yakin ianya betul dan bukan super imposed le hendaknya.

Bagi aku nak cabar boleh, nak mengaku kita mendengar pembentangan bajet 2013 pun baik juga...tapi yang menjadi tandatanya...ape cerita twitt ketua pembankang nie pasal gie kantin parlimen lepak kat situ.
Kalau le betul ini twitt ketua pembangkang...lain kali takpayah le nak jemput orang lain pulak dengar ucapan kita pulak dan jangan mengaku le pada perkara yang kita sendiri tipu idup-idup.

Jaga le imej seorang pemimpim...jgan asyik cakap je ikut suke ati, cabar situ cabar sini...alih-alih kite sendiri jadi bahan tawa orang kerana suke sangat buat kenyataan bercanggah arus cakap kita sendiri.


1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...