my advertise

THE BLOG OWNER

THE BLOG OWNER
“Kindness is a language which the deaf can hear and the and the blind can see”

MY Frenz / MY Sahabat

01 February 2013

Ape hal dEnGaN NiZaR....nie betul le kate orang MeRoyAn Abis DiA nie

Ape hal dEnGaN NiZaR....nie betul le kate orang MeRoyAn Abis DiA nie



PR mahu debat antara zambry dan nizar pada isu tanah di kelantan,
Yang bangkit isu tanah nie ialah blogger Pisau.net
Yang jadi pemilik tanah...si Ngor dan si Ngee
Nape beria niza ajak Zambry berdebat?
Bak Kate Zambry,

PERTAMA - "Dalam sidang Dun pun dia (Mohammad Nizar) boleh berbohong, apa lagi di luar. Adakah perlu saya melayan orang seperti ini untuk berdebat dengan beliau. Kalau nak berdebat sekalipun, biarlah dengan orang yang ada kredibiliti -
KEDUA - “Mereka nak saya debat berkenaan tanah tersebut walhal saya tak pernah bangkitkan dalam Dewan. Malah saya tidak pernah mengeluarkan satu kenyataan pun berkenaan isu itu.

Aku pun heran nape Nizar, sibuk betul pasal tanah milik Ngo n Ngee....hehhehe

Kenyataan Akhbar Oleh Dato Zambry MB Perak petikan dari Sinarharian:

"Pada pendapat saya, hanya orang bersalah sahaja akan berbuat macam ini. Sebab itu saya tak nak layan permintaan debat ini, apatah lagi kualiti Mohammad Nizar sendiri sama ada di dalam atau di luar sidang Dun.

"Dalam sidang Dun pun dia (Mohammad Nizar) boleh berbohong, apa lagi di luar. Adakah perlu saya melayan orang seperti ini untuk berdebat dengan beliau. Kalau nak berdebat sekalipun, biarlah dengan orang yang ada kredibiliti," tegasnya.

Beliau berkata, debat berkenaan adalah berkaitan tanah di Kelantan dan beliau tidak dan PR sepatutnya tahu bukan beliau (Zambry) yang membangkitkan isu berkenaan.

“Mereka nak saya debat berkenaan tanah tersebut walhal saya tak pernah bangkitkan dalam Dewan. Malah saya tidak pernah mengeluarkan satu kenyataan pun berkenaan isu itu.

"Jadi apa perlunya panggil saya? Sebenarnya mereka amat terkesan dengan isu berkenaan serta mahu mengalihkan perhatian rakyat kepada debat ini, itu sahaja,” katanya ketika ditemui selepas sesi Hari Bertemu Pelanggan di Bangunan SUK, semalam.


saifulfromslim

5 comments:

  1. malu nya aku dengan nizar ni, apa yang dia hendak pun kita tak paham, patut dia panggil pak nik debat dengan dia, dia bagi pehak ngahngeh, pak nik pertahan kan kenapa dia jual,.kalo kamu tak berak atas jalan buat apa nak heboh heboh kan aku tak berak tengah jalan,, pikio le Ir Nizar weh, wa pun Ir juga tapi tak lah nak berpikio macam lu,,,,

    ReplyDelete
  2. mike pun tak faham dgn orang nie, asyik nak buat benda-benda pelik je...tak abih-abih nak kate orang je... Dia nie sayang sangat dgn ngor n ngee...

    ReplyDelete
  3. mamat tu dah terlebih makan tempoyak dgn ikan masin kot...

    ReplyDelete
  4. biasa la tu sebab dia dan cina babi hutan dlm DAP yang berbeza cuma agama sahaja yang lain, perangai sikap SAMA. elok suruh dia explain dalm dewan kenapa gampang ni approved tanah kepada beberapa keluarga babi hutan DAP semasa celaka ni jadi MB patung babi dulu?

    ReplyDelete
  5. biasa la tu sebab dia dan cina babi hutan dlm DAP yang berbeza cuma agama sahaja yang lain, perangai sikap SAMA. elok suruh dia explain dalm dewan kenapa gampang ni approved tanah 999 tahun kepada beberapa keluarga babi hutan DAP semasa celaka ni jadi MB patung babi dulu?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...