my advertise

THE BLOG OWNER

THE BLOG OWNER
“Kindness is a language which the deaf can hear and the and the blind can see”

MY Frenz / MY Sahabat

02 November 2012

Datuk Seri Abdul Hadi Awang hari ini membuat kejutan...yg tak mengejutkan hihihi

Baru sekejap aku terbaca berita di bawah nie dar portal Sinar Harian... Cerita nya mcm nie...

RUSILA - Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang hari ini membuat kejutan apabila menyatakan kesediaannya untuk bertanding di kerusi Parlimen Pekan, yang disandang oleh Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak, pada Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13).

"Saya ikut keputusan parti, serah kepada parti. Parti akan membuat keputusan termasuk jika parti menyuruh saya bertanding di Parlimen Pekan," katanya pada Majlis Pelancaran Dana PRU13 Dewan Muslimat Pas Negeri Terengganu di sini, hari ini.

Petikan Sinar Harian 

Bila Baca pada awalnya...aku agak terpegun dengan kewibawaan President Pas DS Abdul Hadi Awang. Aku mula percaya ksesungguhan perjuangan parti pembangkang dalam perjuangan...tetapi bila sampai je ke perenggan kedua, kenyataannya mula mengendur dan anti climax:

"Saya ikut keputusan parti, serah kepada parti. Parti akan membuat keputusan termasuk jika parti menyuruh saya bertanding di Parlimen Pekan,"

Ah...ini macam kenyataan permainan politik murahan atau bak kate orang cheap sales politicking statement je. Confirm pucuk pimpinan yang diketuai oleh dirinya sendiri dah jelas takkan letak Presidential contesting berlaku di Parlimen Pekan nie menentang DS Najib nie. Sepatutnya tak usah buat statement mcm nie...nak tunjuk berani tp sebenarnya hanya satu sandiwara politik yang dah basi...rasenya President PAS saja buat lawak, tp lawaknya pun mcm tak lawak je...hihihi

saifulfromslim

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...