my advertise

THE BLOG OWNER

THE BLOG OWNER
“Kindness is a language which the deaf can hear and the and the blind can see”

MY Frenz / MY Sahabat

19 November 2012

.Apa dah jadi nie tuan guru...bior betul hihihi


Baru tengok berita yg tunjuk PAS mendoakan kehancuran UMNO. Tak pa lah. Orang UMNO ttp mendoakan kesejahteraan ahli2 PAS walau beza politik

Pendapat Aku:



BagiBagi aku kita doakan kebaikan keatas semua sdr Islam kite, tak kira le org PAS, PKR, PBS,

UMNO...DAP atau ape je...tp yang penting mereka kaum muslimin- muslimah agar sentiasa diperolehi
keberkatan ...amin



Aku Terbaca pulak:
Aku terbaca dari akhbar...tak tahu betul atau salah...tp aku terkilan kerana umno dikatakan murtad dan tak pasti umno tu dah jd kristian, buddha atau tak beragama dan menyifat umno mcm umat nabi Noh dan wajar didoakan dengan doa kehancuran ke atas UMNO nie...Apa dah jadi nie tuan guru...bior betul hihihi: Ade aku tampalkan bawah

Dr Maza punya pendapat bior aku alas sikit ok...
doa untuk orang dizalimi boleh...malah mmg doa org yg dizalimi dimakbul Allah swt... tapi ahli umno biasa pun zalim ke?...betul ke 2 . 5 juta ahli umno tue semua zalim... Rase nya idak kot...Ada juga ahli2 parti parti yang selain dari umno tue ada golongan zalim daN yg tak zalim pun ade. Penerangan Dr Maza sy faham...tp maksudnya berbeza kot...aku hanya tanya dan ingin tahu...itu je..

Petikan akhbar yg aku baca
KOTA BHARU 18 Nov. - Selepas adiknya mendoakan kehancuran UMNO dan Barisan Nasional (BN), Mursyidul Am Pas, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat pula memberi gambaran bahawa UMNO merupakan sebuah parti yang murtad kerana menolak dan memperlekehkan Islam dalam dasar parti itu.

Beliau dalam nada tegas kemudiannya melontarkan persoalan sama ada parti itu kini menganut agama Kristian, Buddha atau pun sebuah parti politik yang tidak mempunyai agama.

Sehubungan itu katanya, UMNO tidak perlu dimuliakan sebaliknya doa-doa yang memohon agar UMNO dan BN ditimpa bala tidak salah kerana ia sama dengan kisah Nabi Noh yang memohon kepada Allah untuk memusnahkan umatnya yang tidak patuh kepadanya.- 18/11/2012

saifulfromslim





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...