my advertise

THE BLOG OWNER

THE BLOG OWNER
“Kindness is a language which the deaf can hear and the and the blind can see”

MY Frenz / MY Sahabat

26 August 2013

Peguam Bantah Pendakwaan Ke atas Alvin & Vivian Hina Islam Atas Alasan Hak Kebebasan Bersuara

Peguam  bantah pendakwaan ke atas Alvin & Vivian hina Islam atas alasan hak kebebasan bersuara


Apabila mereka menghina kita umat Islam maka dikatakan mereka punya hak asasi Manusia. Apa sahaja yang mereka ungkapkan dalam menghina Islam tidak boleh diambil tindakan kerana Hak Asasi Manusia memberikan mereka kebebasan untuk bersuara. 
Lihat video dibawah ini:

video

Jelas bahawa Alvin dan Vivian belum lagi dan sememangnya mereka tidak pernah memohon maaf ke atas umat Islam di atas kebiadapan mereka dalam menghina umat Islam pada bulan Ramadhan yang lalu. Kenyataan peguam Alvin dan Vivian yang mempertikai pihak pendakwa dengan alasan yang cukup cukup jijik iaitu Alvin dan Vivian mempunyai hak dalam kebebasan bersuara.

Umat Islam khusunya orang Melayu harus sedar bahawa puak puak Cina Chauvinist ini akan mengambil kesempatan diatas apa sahaja isu ada. Jelas dan nyata Alvin dan Vivian menghina umat Islam malah mereka berdua juga mengakui yang mereka menghina umat Islam namun kini mereka menafikan kesalahan yang telah dilakukan. 

Bila lagi orang Melayu khusunya umat Islam akan sedar permainan jahat bangsa-bangsa tertentu yang tidak menghormat bangsa dan agama yang majoriti di negara ini?


Tengok le kenyataan ahli parlimen ini. Konon diri tu hebat sangat, nak suruh umat Islam di Malaysia, maafkan 2 ekor haiwan ini. Hebat le konon. Tapi akhir tahi dilempar pada muka muka dia. Padan muka...masih tak sedor ke YB oii....



Ini lagi satu, seorang ahli parlimen sanggup bergambar dengan bintang porno. Tak rasa geli ke nak bergamabar dengan manusia jijik macam ini...Eeeeee geli geliman teman rasakan.


biadab betul le amoi nie...yang hairannya tiada pun tindakan dari parti pemerintah yang terbesar kat negara ini...Beb sebenarnya apa sedang berlaku dinegara milik orang melayu ini sebenarnya...Tak faham mike....berani betul hina bendera parti politik terbesar kat Malaysia ini.


Betul ke????


Ini kebebasan apa pulak? Nak kata hak asasi sosial ke? Apa sebenarnya dah jadinya? Orang macam ini pun berani nak cabar-cabar undang-undang kat Malaysia ini. Dah takde keberanian ke kita nak ambil tindakan manusia serupa perangai haiwan ini. Ada ke orang Cina kat Malaysia ini menyanjungi perangai 2 ekor monyet cam ini. Kalau diikutkan...ramai orang Cina pun menyampah dekat 2 remaja gila ini. Mereka tak secara langsung memalukan bangsa Cina itu sendiri. Ada betul ka? Jawap apek Jawap Ah Soe....

sumber: malayrights.blogspots dan sedap mulut saifulfromslim








No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...