my advertise

THE BLOG OWNER

THE BLOG OWNER
“Kindness is a language which the deaf can hear and the and the blind can see”

MY Frenz / MY Sahabat

25 January 2012

Masa terus berlalu.

livingMasa terus berlalu. 
Kekadang a rase aku pun selalu buang mase secara sia-sia nie. 
Tapi ape nak buat ye tabiaat ginie semua orang lakukan, yg beza hanya dari peratusannya. 
Aku nampak ramai remaja lelaki mahu pun perempuan suke melepak sambil hisap rokok, bercerite pasal hiburan, bergurau senda tak kira masa pada zaman nie.

 Dari zohor hingga ke magrib dan sampai bawak ke isyak...lepak di ujung kampung, stesyen bas, atau kat podok hentian bas. 
Aku kekadang rasa nak tegur mereka nie...suruh balik rumah gie sembahyang. 
Tapi aku takut nanti timbul salah sangka pulak. 
Mesti free aku kena marah dik budak-budak tengah membesar nie. 
Macam mane pun kite sesama le fikir macam mana nak jg mase nie...supaya tak le sesia gitu aje.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...